vineri, 1 iulie 2011

Control cadru motor Opel

Controlul masinii mele in service la in programul Recall Opel


Am gasit niste persoane foarte amabile care s-au purtat examplar.
La ora 13 eram acolo lar la 13.25 era ridicata pe elevator in 4 puncte.
Curioasa din fire am semnat protectia muncii si am asistat  la tot ce a facut acel domn mecanic Cornel.

Asa arata cadrul meu plin de apa caci ploua afara.




          Mecanicul s-a uitat la cadru,l-a sters de apa,i-a dat cateva ciocane si a constatat ca e bun.
Si asta multumuta faptului ca nu am scut la masina scut de plastic captusit cu pasla care tine apa si umiditatea pe cadru fapt care duce la deteriorarea rapida a cadrului.
I-a dat cu acest spray,o solutie anticoroziva si protectoare.
                                     

 Asa arata dupa spray-ere.







Apoi i-a dat cu un spray negru,fara eticheta.






Deoarece domnul foarte dragut care e responsabil de acel service m-a rugat sa nu fac public numele service-ului ii multumesc pentru atentia primita de la angajatii acestui service si indemn toti posesorii de Opel Astra si Zafira fabricate intre anii 1999-2005 sa se duca la cel mai apropiat dealer Opel si sa-si faca verificarea gratuita a cadrului de motor.
Se pot salva vieti.

Am fost foarte multumita de atmosfera din acel service si m-as angaja cu drag acolo daca ar angaja si persoane fara facultate(doar BAC)  daca s-ar ivi ocazia.
Asa de mult mi-a placut acolo.As fi ramas la ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu